Uvjeti
Uvjeti korištenja
Korištenjem web stranice KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM prihvaćate ove Uvjete korištenja.
Sadržaj na ovim web stranicama osigurava tim KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM i zaštićen je autorskim pravima.
Ako nije drugačije naznačeno u samom sadržaju, imate pravo pregledavati, kopirati, printati i distribuirati (ali ne i mijenjati) sadržaj na ovoj web stranici, pod uvjetom da sadržaj koristite u informativne, nekomercijalne svrhe i da na sadržaj koji koristite postavite obavijest o autorskim pravima.
Uvjeti prodaje
UVJETI PRODAJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) proizvoda ponuđenih u web dućanu epilderm.hr (u daljnjem tekstu «robe») je KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, obrt za kozmetičke djelatnosti vl. MAJA VIDOŠEVIĆ, Zagreb, a Kupac robe je posjetitelj internet kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju
NARUČIVANJE
Roba se naručuje elektronskim obrascem i telefonskim putem. Kupac mora ispuniti Profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi.
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznate sve o njemu te ga bolje pogledati, a želite li ga kupiti, samo kliknete na košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici možete birati količine, kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati naš izlog. Po završetku shoppinga, vratite se na košaricu i odaberite završi narudžbu. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.
PLAĆANJE
Plaćanje je moguće izvršiti na sljedeći način:
Uplatnica - Virman - Internet bankarstvo
Kod ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl. Po zaprimljenoj uplati poslat ćemo vam naručene artikle.
KOMUNIKACIJA
Na korisnikovu e-mail adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (potvrda o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju, potvrda o terećenju kartice ili otkazivanju transakcije). Dužnost je korisnika dati ispravne podatke o važećoj e-mail adresi. Ne postoje troškovi sredstava daljinske komunikacije.
RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Dostava
Dostava na području Hrvatske iznosi 6 €, a besplatna je za sve narudžbe iznad 70 €.
Povrat i reklamacije
POVRAT/REKLAMACIJA ROBE
Ukoliko je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan može uputiti prigovor Prodavatelju (KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, obrt za kozmetičke djelatnosti vl. MAJA VIDOŠEVIĆ) putem e-maila na: info@epilderm.hr ili pismeno na adresu: KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, Marije Radić 14, 10000 Zagreb, Hrvatska.
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije naručena
- Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Prodavatelj će potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor sukladno Zakonu o zaštiti potrošača šaljemo Kupcu u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.
Prodavatelj će prihvatiti u cijelosti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdanog prigovora, Kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.
U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknadit kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.
Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni. Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.
ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Posjećivanjem i korištenjem stranica www.tvrtka.hr prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku. Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail, prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično. Odabirom opcije Prijava na Newsletter dajete nam Vašu suglasnost da Vas elektronskim putem uključimo u naše marketinške i ostale aktivnosti koje su bile navedene u Prijavi na Newsletter.
Ne postoje troškovi sredstava daljinske komunikacije.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (''Narodne novine, br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom obliku te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti pismenim putem na adresu: KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, Marije Radić 14, 10000 Zagreb, Hrvatska ili e-mail adresu: info@epilderm.hr
Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
Formular za prigovor preuzmite OVDJE
TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio zaključenog Ugovora potrošača i trgovca.
JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete ispuniti i poslati nam na mail.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
- Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na dnu stranice.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed. - Povrat uplaćenog iznosa
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. - Povrat robe
Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora - Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. - Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Pravo na jednostrani raskid ugovora isključeno je u slučajevima navedenima člankom 74. Zakona o zaštiti potrošača. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupaca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku Zakon o zaštiti potrošača.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite OVDJE
Potrošač, sukladno odredbama čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15., 14/19.) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari ne odgovaramo.
RJEŠAVANJE SPOROVA
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:
U slučaju spora između potrošača i trgovca, potrošač može podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.
Postupak pred sudovima časti iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pred centrima za mirenje iz stavka 1. ovoga članka provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje iz stavka 1. ovoga članka.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora će uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijeti odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
Online rješavanje sporova:
Rješavanje sporova nastalih kupnjom putem interneta moguće je i preko ovlaštenog tijela Europske komisije za rješavanje sporova (ODR - online dispute resolution) i to putem slijedeće poveznice ec.europa.eu/consumers/odr.
To znači da problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Sve eventualno nastale sporove nastojat ćemo riješiti mirnim putem i dogovorom, a u slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Kada postoje materijalni nedostaci
Nedostatak postoji:
- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
- ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
- ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.
Izjava o ograničenju odgovornosti
KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM ne preuzima nikakvu odgovornost za točnost informacija ili bilo kakve greške na ovoj internet stranici.
Naš je cilj da te informacije budu pravovremene i točne te se zato sadržaj na ovoj internet stranici stalno unapređuje i podložan je promjenama.
Također ne snosimo odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak prouzročen direktno ili indirektno korištenjem ovih web stranica.
Na ovoj internet stranici se mogu nalaziti linkovi na druge internet stranice. Korisnik ih može posjetiti na vlastitu odgovornost. KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM ne odgovara za sadržaj na vanjskim internet stranicama.
Korisnik je suglasan da niti jedan zaposlenik tvrtke KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, kao niti bilo koja druga osoba ili tvrtka koja je sudjelovala u izradi ovih stranica ne može biti odgovorna za bilo kakvu štetu ili gubitak prema drugim osobama ili tvrtkama proizašlim korištenjem ove internet stranice.
Politika privatnosti
O NAMA
Mi smo, KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, obrt za kozmetičke djelatnosti, Zagreb, ulica Marije Radić 14, Zagreb, OIB: 05518827193 (dalje u tekstu: „Epilderm“).
Ako imate pitanja u vezi obrade i zaštite Vaših osobnih podataka, kao i pitanja u vezi ove Politike privatnosti, slobodno nas kontaktirajte putem elektroničke pošte na adresu: info@epilderm.hr
O promjenama i / ili dopunama informacija u Politici privatnosti, informirat ćemo Vas na vrijeme i putem naše internetske stranice.
POJMOVI
Kako bi u potpunosti razumjeli i shvatili ovu Politiku privatnosti, ljubazno Vas molimo da pažljivo pročitate definicije pojmova koje navodimo niže u tekstu:
Opća uredba znači UREDBA (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka);
Obrada znači svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje;
Osobni podatci znači svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi (ispitanik);
Ispitanik znači pojedinac čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi; pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca;
Voditelj obrade znači fizička ili pravna osoba, tijelo javne vlasti, agencija ili drugo tijelo koje samo ili zajedno s drugima određuje svrhe i sredstva obrade osobnih podataka;
Izvršitelj obrade znači fizička ili pravna osoba, tijelo javne vlasti, agencija ili drugo tijelo koje obrađuje osobne podatke u ime voditelja obrade;
Primatelj znači fizička ili pravna osoba, tijelo javne vlasti, agencija ili drugo tijelo kojem se otkrivaju osobni podaci, neovisno o tome je li on treća strana;
Treća strana znači fizička ili pravna osoba, tijelo javne vlasti, agencija ili drugo tijelo koje nije ispitanik, voditelj obrade, izvršitelj obrade ni osobe koje su ovlaštene za obradu osobnih podataka pod izravnom nadležnošću voditelja obrade ili izvršitelja obrade;
Privola ispitanika znači svako dobrovoljno, posebno, informirano i nedvosmisleno izražavanje želja ispitanika kojim on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom daje pristanak za obradu osobnih podataka koji se na njega odnose;
Povreda osobnih podataka znači kršenje sigurnosti koje dovodi do slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmjene, neovlaštenog otkrivanja ili pristupa osobnim podacima koji su preneseni, pohranjeni ili na drugi način obrađivani;
Nadzorno tijelo znači neovisno tijelo javne vlasti koje je osnovala država članica; u Republici Hrvatskoj to je Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP), Selska cesta 136, 10 000 Zagreb, Hrvatska.
KATEGORIJE ISPITANIKA I OSOBNIH PODATAKA TE SVRHE I PRAVNE OSNOVE OSOBNIH PODATAKA
Kandidati za zaposlenike
Ako ste zainteresirani za rad u Epildermu, prikupljamo i obrađujemo Vaše osobne podatke, a koje ste nam Vi sami pružili tijekom inicijalne komunikacije ili slanjem životopisa i druge popratne dokumentacije (na primjer molbe, pisma preporuke i slično).
Prikupljamo i obrađujemo sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka:
Identifikacijski podatci: ime i prezime.
Lokacijski podatci: adresa (naziv ulice i kućni broj, poštanski broj i grad, država).
Kontakt podatci: broj telefona i / ili mobitela, adresa elektroničke pošte.
Podatci o obrazovanju / edukacijama / treninzima: varira ovisno o podatcima koji se navode u životopisu i popratnoj dokumentaciji kandidata.
Podatci o radnom iskustvu: varira ovisno o podatcima koji se navode u životopisu i popratnoj dokumentaciji kandidata.
Podatci o osobnim karakteristikama / vještinama: varira ovisno o podatcima koji se navode u životopisu i popratnoj dokumentaciji kandidata.
Ostali podatci: fotografija (ako se nalazi u životopisu i popratnoj dokumentaciji kandidata), ostali osobni podatci sadržani u životopisu i drugoj popratnoj dokumentaciji kandidata.
Navedene osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe i na temelju sljedećih pravnih osnova:
U svrhu ostvarivanja inicijalnog kontakta (komunikacije) putem odabranih kanala (na primjer elektronička pošta, telefon / mobitel i slično) te u svrhu poduzimanja radnji potrebnih za odabir najboljeg kandidata (na primjer ostvarivanje uvida u životopis i ostalu zaprimljenu popratnu dokumentaciju, odabir kandidata za razgovor za posao / obavljanje studentskog posla i slično). U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest naš legitiman interes (članak 6. stavak 1. točka f Opće uredbe).
U svrhu daljnjeg čuvanja (zadržavanja) Vaših osobnih podataka, odnosno životopisa i popratne dokumentacije za buduće eventualno zapošljavanje / studentske poslove. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest Vaša privola (članak 6. stavak 1. točka a Opće uredbe).
U svrhu ispunjavanja naših zakonskih dužnosti, odnosno poštivanja primjenjivih propisa i suradnje s nadležnim tijelima i službama. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
Odgovorne i kontakt osobe naših poslovnih partnera
Ako ste odgovorna ili kontakt osoba kod našeg potencijalnog ili postojećeg poslovnog partnera, prikupljamo i obrađujemo Vaše osobne podatke ovisno o potrebama našeg potencijalnog ili postojećeg poslovnog (partnerskog) odnosa. Prikupljamo i obrađujemo one osobne podatke koje ste nam Vi sami pružili tijekom inicijalne komunikacije ili koje smo prikupili prilikom uspostave i održavanja našeg poslovnog (partnerskog) odnosa.
Prikupljamo i obrađujemo sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka:
Identifikacijski podatci: ime i prezime.
Kontakt podatci: broj telefona i / ili mobitela, adresa elektroničke pošte.
Podatci u vezi s radnim odnosom: veza s poslovnim partnerom (osnivač, direktor, zaposlenik i slično).
Navedene osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe i na temelju sljedećih pravnih osnova:
U svrhu ostvarivanja inicijalnog kontakta (komunikacije), kao i u svrhu daljnje redovne komunikacije putem odabranih kanala (na primjer elektronička pošta, telefon / mobitel i slično) te u svrhu ostvarivanja prava i obveza iz ugovornog odnosa s poslovnim partnerom. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest naš legitiman interes (članak 6. stavak 1. točka f Opće uredbe).
U svrhu ispunjavanja naših zakonskih dužnosti, odnosno poštivanja primjenjivih propisa i suradnje s nadležnim tijelima i službama. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
Pošiljatelji upita
Ako nam šaljete upit, prikupljamo i obrađujemo Vaše osobne podatke. Prikupljamo i obrađujemo one osobne podatke koje ste nam Vi sami pružili tijekom inicijalne komunikacije, odnosno koje smo prikupili tijekom naše komunikacije.
Prikupljamo i obrađujemo sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka:
Identifikacijski podatci: ime i prezime.
Kontakt podatci: broj telefona i / ili mobitela, adresa elektroničke pošte.
Ostali podatci: sadržaj komunikacije (ako sadržava osobne podatke).
Navedene osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe i na temelju sljedećih pravnih osnova:
U svrhu ostvarivanja kontakta i odgovaranja na Vaš upit. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest naš legitiman interes (članak 6. stavak 1. točka f Opće uredbe).
U svrhu ispunjavanja naših zakonskih dužnosti, odnosno poštivanja primjenjivih propisa i suradnje s nadležnim tijelima i službama. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
Posjetitelji internetske stranice
Ako ste posjetitelj (korisnik) naše internetske stranice www.epilderm.hr prikupljamo i obrađujemo Vaše osobne podatke, a koje ste nam Vi sami pružili tijekom posjete našoj internetskoj stranici ili koje smo mi prikupili s obzirom na Vašu aktivnost na našoj internetskoj stranici.
Prikupljamo i obrađujemo sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka:
Podatci u vezi korištenja naše internetske stranice: informacije o pristupu i aktivnostima na internetu, informacije o interakciji s našom internetskom stranicom, IP adresa, ID sesije i slično.
Navedene osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe i na temelju sljedećih pravnih osnova:
U svrhu omogućavanja Vaše posjete i Vašeg korištenja naše internetske stranice te njezinih funkcionalnosti (omogućavanje normalnog funkcioniranja i dostupnosti svih dijelova naše internetske stranice). U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest izvršavanje ugovora (članak 6. stavak 1. točka b Opće uredbe).
U svrhu poboljšanja funkcionalnosti i učinkovitost naše internetske stranice, kao i personalizacije sadržaja iste u skladu s Vašim interesima. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest Vaša privola (članak 6. stavak 1. točka a Opće uredbe).
U svrhu ispunjavanja naših zakonskih dužnosti, odnosno poštivanja primjenjivih propisa i suradnje s nadležnim tijelima i službama. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
Kupci u internetskoj trgovini
Ako ste kupac u našoj internetskoj trgovini www.epilderm.hr prikupljamo i obrađujemo Vaše osobne podatke, a koje ste nam Vi sami pružili prilikom kupnje u našoj internetskoj trgovini.
Prikupljamo i obrađujemo sljedeće kategorije Vaših osobnih podataka:
Identifikacijski podatci: ime i prezime.
Lokacijski podatci: adresa (naziv ulice i kućni broj, poštanski broj i grad, država).
Kontakt podatci: broj telefona i / ili mobitela, adresa elektroničke pošte.
Podatci u vezi s radnim odnosom: naziv poduzeća.
Ostali podatci: ostali podatci koje nam eventualno pružite.
Navedene osobne podatke obrađujemo u sljedeće svrhe i na temelju sljedećih pravnih osnova:
U svrhu prodaje (Vaše kupnje) proizvoda, te dostave kupljenog proizvoda. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest izvršavanje ugovora (članak 6. stavak 1. točka b Opće uredbe).
U svrhu pružanja odgovora na Vašu reklamaciju kao potrošača. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
U svrhu ispunjavanja naših zakonskih dužnosti, odnosno poštivanja primjenjivih propisa i suradnje s nadležnim tijelima i službama. U tom slučaju, pravna osnova obrade Vaših osobnih podataka jest poštivanje naših pravnih obveza (članak 6. stavak 1. točka c Opće uredbe).
INTERNETSKA STRANICA I DRUŠTVENE MREŽE
Na našoj internetskoj stranici www.epilderm.hr koristimo kolačiće („Cookies“). Za više informacija o kolačićima koje koristimo te kako upravljati predmetnim kolačićima, molimo pročitajte našu Politiku kolačića.
Epilderm ima otvorene račune na nekim društvenim mrežama, a kojima se može pristupiti (između ostalog) i putem poveznica na našoj internetskoj stranici.
Za sada imamo otvorene račune na sljedećim društvenim mrežama:
Naša internetska stranica sadržava poveznice koje vode na naše račune na društvenim mrežama, čija pravila privatnosti mogu biti drukčija od naših. Sve informacije koje nam ustupate putem društvene mreže, kao i sva komunikacija koja se odvija putem društvene mreže je na vlastiti rizik. Epilderm nije odgovoran za postupanje korisnika društvene mreže, kao ni za postupanje same društvene mreže. Vaša interakcija s društvenom mrežom u odnosu na obradu Vaših osobnih podataka uređena je politikom privatnosti te društvene mreže.
LEGITIMAN INTERES
Epilderm koristi legitiman interes kao pravnu osnovu za određene obrade Vaših osobnih podataka. U prethodnim odlomcima ove Politike privatnosti navodimo za koje kategorije ispitanika i osobnih podataka, te za koje svrhe koristimo legitiman interes kao pravnu osnovu.
Prethodno obradi Vaših osobnih podataka čija je pravna osnova naš legitiman interes, uzimamo u obzir Vaše interese i temeljna prava te slobode, kao i Vaša razumna očekivanja o obradi osobnih podataka u našem međusobnom odnosu.
Naš legitiman interes može biti različit, ovisno o kojem poslovnom procesu, odnosno procesu obrade osobnih podataka se radi.
OBVEZA PRUŽANJA OSOBNIH PODATAKA
Ako je pružanje osobnih podataka Vaša zakonska ili ugovorna obveza ili uvjet nužan za sklapanje ugovora, na mjestu prikupljanja Vaših osobnih podataka jasno ćemo Vas obavijestiti o tome je li pružanje osobnih podataka obvezno ili ne, te koje su moguće posljedice ako ne pružite osobne podatke.
PRIMATELJI OSOBNIH PODATAKA
U slučaju kada primateljima otkrivamo Vaše osobne podatke, vodimo računa o tome da imamo valjanu pravnu osnovu te da je poslovanje primatelja Vaših osobnih podataka usklađeno s Općom uredbom i drugim propisima o zaštiti osobnih podataka. Također, kada je primjenjivo, odnose s primateljima u vezi obrade i zaštite osobnih podataka detaljno uređujemo posebnim ugovorom (uz osnovni ugovor).
Primatelji Vaših osobnih podataka, između ostalog, mogu biti i naši izvršitelji obrade, a koji nam pružaju usluge potrebne za naše svakodnevno poslovanje, kao na primjer naši vanjski suradnici koji nam pružaju dodatnu operativnu podršku poput održavanja i nadogradnji informatičkih sustava i programskih rješenja, izrade i održavanja naše internetske stranice i slično.
Primatelji Vaših osobnih podataka, između ostalog, mogu biti i drugi samostalni voditelji obrade, a koji nam pružaju usluge važne za naše zakonito poslovanje, te druge usluge potrebne za naše svakodnevno poslovanje, kao na primjer pružatelji usluga usklađivanja našeg poslovanja s primjenjivim propisima poput pravnog savjetovanja, poreznog savjetovanja, revizija, zatim dostavne službe i slično.
Primatelji Vaših osobnih podataka, između ostalog, mogu biti i nadležna tijela vlasti koja postupaju u okviru svojih zakonskih ovlaštenja i temeljem istih mogu obrađivati Vaše osobne podatke. Epilderm ima zakonsku obvezu otkriti Vaše osobne podatke nadležnim tijelima vlasti kao primateljima Vaših osobnih podataka (provođenje nadzora, provođenje inspekcija, postavljanje ili obrana pravnih zahtjeva i slično).
PRIJENOS OSOBNIH PODATAKA TREĆIM ZEMLJAMA
U našem svakodnevnom poslovanju ne dolazi do, te nastojimo izbjegavati prijenos Vaših osobnih podataka trećim zemljama ili međunarodnim organizacijama. Trećim zemljama smatraju se sve one zemlje koje nisu članice Europske unije.
Ako dođe do prijenosa Vaših osobnih podataka trećim zemljama ili međunarodnim organizacijama, na vrijeme ćemo Vas obavijestiti o svim pojedinostima prijenosa (uključujući i o kojim trećim zemljama i međunarodnim organizacijama se radi) te relevantnim zaštitnim mjerama koje koristimo.
SIGURNOST OSOBNIH PODATAKA
Epilderm prilikom određivanja sredstava i načina obrade te u vrijeme same obrade provodi odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kojima štiti Vaše osobne podatke, pritom uzimajući u obzir najnovija dostignuća, trošak provedbe te prirodu, opseg, kontekst i svrhe obrade.
Sve naše tehničke i organizacijske mjere kontinuirano revidiramo i unaprjeđujemo kako bi osigurali da su iste primjerene i ažurne.
Naše tehničke i organizacijske mjere dijelimo u tri skupine: mjere kojima osiguravamo povjerljivost, mjere kojima osiguravamo integritet i mjere kojima osiguravamo dostupnost osobnih podataka te otpornost naših sustava obrade.
Mjere kojima osiguravamo povjerljivost Vaših osobnih podataka uključuju, ali nisu ograničene na, opću fizičku kontrolu pristupa, opću logičku kontrolu pristupa, posebnu kontrolu pristupa osobnim podatcima, odvajanje osobnih podataka i slično.
Mjere kojima osiguravamo integritet Vaših osobnih podataka uključuju, ali nisu ograničene na, kontrolu u slučaju prijenosa osobnih podataka, kontrolu prilikom unosa osobnih podataka u naše sustave obrade i slično.
Mjere kojima osiguravamo dostupnost Vaših osobnih podataka te otpornost naših sustava obrade uključuju, ali nisu ograničene na, kontrolu dostupnosti, otpornost naših sustava obrade, periodične revizije, procjene i evaluacije našeg poslovanja u odnosu na zaštitu osobnih podataka i slično.
RAZDOBLJE POHRANE
Razdoblja pohrane Vaših osobnih podataka variraju ovisno o kategorijama osobnih podataka koje obrađujemo, svrhama te pravnim osnovama obrade Vaših osobnih podataka (kriteriji kojima se vodimo prilikom izračuna razdoblja pohrane osobnih podataka). Također, uvijek ograničavamo razdoblje pohrane Vaših osobnih podataka na minimum (načelo „ograničenja razdoblja pohrane“).
Niže navodimo opća razdoblja pohrane definirana pravnim osnovama obrade Vaših osobnih podataka, no molimo Vas da budete svjesni kako predmetna razdoblja mogu varirati ovisno o specifičnim situacijama obrade.
Kada je primjenjivim propisima definirano razdoblje u kojem smo obvezni pohranjivati Vaše osobne podatke, pohranjujemo ih u razdoblju predviđenom primjenjivim propisima te brišemo u dodatnom razdoblju od 1 (jednog) mjeseca.
Kada smo s Vama potpisali ugovor i kada ne postoji primjenjivim propisima definirano razdoblje u kojem smo obvezni pohranjivati Vaše osobne podatke, pohranjujemo ih za cijelo vrijeme trajanja našeg ugovornog odnosa te brišemo u dodatnom razdoblju od 1 (jednog) mjeseca od dana prestanka ugovornog odnosa.
Kada Vaše osobne podatke obrađujemo temeljem pravne osnove našeg legitimnog interesa, pohranjujemo ih za cijelo razdoblje postojanja našeg legitimnog interesa te brišemo u dodatnom razdoblju od 1 (jednog) mjeseca od prestanka postojanja našeg legitimnog interesa.
Kada Vaše osobne podatke obrađujemo temeljem Vaše privole, pohranjujemo ih sve dok ne povučete Vašu privolu. Kada povučete Vašu privolu, brišemo Vaše osobne podatke u najkraćem mogućem razdoblju. Ako ste nam dali Vašu privolu za određeno razdoblje, istekom predmetnog razdoblja, brišemo Vaše osobne podatke u najkraćem mogućem vremenu.
Određenu poslovnu dokumentaciju koja može sadržavati neke Vaše osobne podatke (na primjer ugovore, dodatke ugovoru, izjave, potvrde i slično) pohranjujemo trajno kao dio naše poslovne dokumentacije ili kroz duže razdoblje kao dokaz postojanja i prestanka našeg odnosa, te zbog postavljanja, ostvarivanja i obrane od pravnih zahtjeva.
VAŠA PRAVA
Kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo ostvarivati niže navedena i opisana prava. No, neka prava možete ostvarivati samo pod određenim uvjetima u skladu s odredbama Opće uredbe, dakle radi se o iznimkama od ostvarivanja prava. Primjerice, pravo na brisanje ne možete ostvariti pod određenim uvjetima definiranim u članku 17. stavku 3. Opće uredbe i slično.
Vaša prava možete ostvariti slanjem zahtjeva na našu adresu elektroničke pošte info@epilderm.hr
Kako bi mogli postupiti po Vašem zahtjevu i pružiti Vam točne i potpune informacije u najkraćem mogućem roku, molimo da Vaš zahtjev sadržava sljedeće: nužne informacije o Vašem identitetu (ime, prezime, OIB i slično), naziv prava koje želite ostvariti, detaljan opis Vašeg zahtjeva te informacije o kontaktu na koji želite da Vam dostavimo naš odgovor.
Prilikom podnošenja zahtjeva za ostvarivanjem prava, u slučaju opravdane sumnje u pogledu Vašeg identiteta, imamo pravo od Vas zatražiti pružanje dodatnih informacija koje su neophodne kako bi potvrdili Vaš identitet.
Na Vaš zahtjev odgovaramo u roku od mjesec dana od dana primitka Vašeg zahtjeva. Predmetni rok možemo produžiti za dodatna 2 (dva) mjeseca ako se radi o složenom zahtjevu ili više Vaših zahtjeva. Na vrijeme ćemo Vas obavijestiti o produženju roka za odgovor na Vaš zahtjev te o razlozima produženja.
Pravo na pristup informacijama - kao ispitanik, imate pravo tražiti od nas potvrdu obrađujemo li Vaše osobne podatke, te ako ih obrađujemo pristup Vašim osobnim podatcima i relevantnim informacijama u odnosu na iste. Također, osiguravamo Vam besplatnu kopiju Vaših osobnih podataka koje obrađujemo, ako time negativno ne utječemo na prava i slobode drugih.
Pravo na ispravak - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo ishoditi ispravak Vaših netočnih osobnih podataka. Uzimajući u obzir svrhe obrade, imate pravo zatražiti dopunu Vaših nepotpunih osobnih podataka, između ostalog i davanjem dodatne izjave.
Pravo na brisanje („pravo na zaborav“) - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo ishoditi brisanje Vaših osobnih podataka ako je ispunjen jedan od uvjeta iz članka 17. stavka 1. Opće uredbe. Napominjemo kako se pravo na brisanje ne možete ostvariti pod određenim uvjetima definiranim u članku 17. stavku 3. Opće uredbe.
Pravo na ograničenje obrade - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo ishoditi ograničenje obrade Vaših osobnih podataka ako je ispunjen jedan od uvjeta iz članka 18. stavka 1. Opće uredbe.
Pravo na prenosivost - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo zaprimiti Vaše osobne podatke u strukturiranom, uobičajeno upotrebljavanom i strojno čitljivom formatu te ih prenijeti drugom voditelju obrade ako se obrada Vaših osobnih podataka temelji na privoli ili ugovoru te se obrada provodi automatiziranim putem.
Pravo na povlačenje privole - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo na temelju privole kao pravne osnove, imate pravo u svakom trenutku povući svoju privolu. Povlačenje privole ne utječe na zakonitost obrade Vaših osobnih podataka na temelju privole, a prije njezina povlačenja.
Pravo na prigovor- kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, imate pravo na temelju svoje posebne situacije uložiti prigovor na obradu Vaših osobnih podataka, a koje obrađujemo temeljem našeg legitimnog interesa i / ili za potrebe izravnog marketinga, što uključuje i izradu profila.
Pravo na prigovor nadzornom tijelu - kao ispitanik čije osobne podatke obrađujemo, u svakom trenutku imate pravo na prigovor neovisnom tijelu javne vlasti za zaštitu osobnih podataka. Neovisno tijelo javne vlasti u Republici Hrvatskoj jest Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) sa sjedištem na adresi Selska cesta 136, 10 000 Zagreb, Hrvatska. AZOP možete kontaktirati putem elektroničke pošte na adresu azop@azop.hr, pozivom na broj 00385 (0)1 4609-000 ili pisanim putem na navedenu adresu sjedišta. Više informacija o AZOP-u možete pronaći na njihovim internetskim stranicama www.azop.hr.
Kolačići - cookies
POLITIKA KOLAČIĆA
O NAMA
Mi smo KOZMETIČKI SALON FANCY EPILDERM, obrt za kozmetičke djelatnosti, Zagreb, ulica Marije Radić 14, Zagreb, OIB: 05518827193 (dalje u tekstu: „Epilderm“).
Vlasnici smo internetske stranice www.epilderm.hr (dalje u tekstu: „internetska stranica“).
Ako ste posjetitelj, odnosno korisnik naše internetske stranice i njezinih funkcionalnosti ova Politika kolačića primjenjuje se na Vas, te Vas molimo da je pažljivo pročitate.
Ako imate pitanja u vezi naše internetske stranice, kao i pitanja u vezi ove Politike kolačića, slobodno nas kontaktirajte putem elektroničke pošte na adresu: info@epilderm.hr
O promjenama i / ili dopunama informacija u Politici kolačića, informirat ćemo Vas na vrijeme i putem naše internetske stranice.
VAŽNI POJMOVI
Kolačići („cookies“) su male datoteke koje internet preglednik pohranjuje na Vašem računalu, mobilnom uređaju ili nekom drugom uređaju kada posjećujete neko internet mjesto. Internet preglednik pohranjuje kolačiće po "nalogu" tog internet mjesta, a za daljnje potrebe tog internet mjesta koje mogu biti različite i ovise o namjeni kolačića.
Kolačići se dijele prema trajanju, prema izvoru i prema funkciji kolačića.
Prema trajanju kolačići mogu biti stalni kolačići (ostaju na Vašem računalu ili uređaju kojim je posjećeno internet mjesto nakon zatvaranja internet preglednika) i privremeni kolačići (uklanjaju se s Vašeg računala ili uređaja kojim je posjećeno internet mjesto po zatvaranju internet preglednika).
Prema izvoru kolačići mogu biti kolačići prve strane (pohranjuje ih izvorno internet mjesto koje primarno posjećujete) i kolačići treće strane (pohranjuju ih druga internet mjesta ili internet usluge, a koji su dijelovi izvornog internet mjesta kojeg primarno posjećujete).
Prema funkciji postoji više kolačića, ali najčešći su tehnički (nužni) kolačići (nužni za samu funkcionalnost internet mjesta, kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja), funkcionalni kolačići (omogućuju internet mjestu pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju), statistički kolačići (prikupljaju informacije o tome kako posjećujete internet mjesto) te marketinški kolačići (prikupljaju informacije o Vašim navikama i ponašanju na internet mjestu u cilju objave personaliziranih oglasa).
KOLAČIĆI KOJE KORISTIMO
Niže su navedeni kolačići prema funkciji koje koristimo na našoj internetskoj stranici. Uz točan naziv kolačića, navodi se i vrsta predmetnog kolačića po izvoru (kolačić prve ili treće strane), njegovo trajanje te svrha.
Molimo Vas da pažljivo pročitate sve o kolačićima koje koristimo te da na temelju pruženih informacija odlučite o tome koje sve kolačiće ćete omogućiti prilikom korištenja naše internetske stranice, odnosno za koje kolačiće ćete nam dati Vašu privolu.
Kao korisnik naše internetske stranice slobodni ste upravljati kolačićima te mijenjati Vaše preference (odabire) u svakom trenutku, no onemogućavanjem određenih kolačića moguće je da neke funkcionalnosti internetske stranice neće ispravno funkcionirati.
Također, molimo Vas da imate na umu kako određene tehničke kolačiće nije moguće isključiti, jer su predmetni kolačići nužni za funkcioniranje i rad internetske stranice. Predmetni tehnički kolačići ne pohranjuju nikakve Vaše osobne podatke putem kojih Vas se može identificirati.
Putem određenih kolačića koje koristimo na našoj internetskoj stranici, prikupljamo i obrađujemo određene Vaše osobne podatke. Više o tome kako prikupljamo, obrađujemo i štitimo Vaše osobne podatke općenito, ali i one prikupljene putem određenih kolačića i tehnologija praćenja na našoj internetskoj stranici, pročitajte u našoj Politici privatnosti.
U slučaju promjene kolačića i/ili tehnologija praćenja koje koristimo na našoj internetskoj stranici, informirat ćemo Vas na vrijeme i putem naše internetske stranice.
Neophodni (1)
BROJ KOLAČIĆA |
IME KOLAČIĆA |
VRSTA |
TRAJANJE |
SVRHA |
1. |
Cookie Consent |
Kolačić treće strane |
1 godina |
Pohranjuje stanje pristanka korisnika na kolačiće za trenutnu domenu. |
Statistika (2)
Broj kolačića |
Ime kolačića |
Vrsta |
Trajanje |
Svrha |
1 |
_ga |
Kolačić prve strane |
2 godine |
Registrira jedinstveni ID koji se koristi za generiranje statistika o tome kako posjetitelj koristi web stranicu. |
2. |
ga# |
Kolačić treće strane |
2 godine |
Koristi ga Google Analytics za prikupljanje podataka o tome koliko puta je korisnik posjetio web stranicu, kao i o datumima prve i posljednje posjete. |
DIJELJENJE PODATAKA
Podatke prikupljene putem kolačića dijelimo s pružateljima određenih usluga potrebnih Epildermu za obavljanje poslovnih aktivnosti, točnije potrebnih za funkcioniranje naše internetske stranice, kao i korištenje određenih alata (funkcionalnosti) na našoj internetskoj stranici. Primjerice, to su pružatelji usluga izrade i održavanja naše internetske stranice, pružatelji analitički usluga na našoj internetskoj stranici, pružatelji raznih alata (funkcionalnosti) koji se koriste na našoj internetskoj stranici i slično.
UPRAVLJANJE KOLAČIĆIMA
Kako smo spomenuli u prethodnim dijelovima teksta ove Politike kolačića, kao korisnik naše internetske stranice slobodni ste upravljati kolačićima te mijenjati Vaše preference (odabire) u svakom trenutku.
Općenito, kolačiće možete prihvaćati (omogućavati), odbijati ili brisati (onemogućavati). U informativne svrhe, niže navodimo i opisujemo neke osnovne načine upravljanja kolačićima.
Kontrolu kolačića možete vršiti putem alata, odnosno postavki za podešavanje kolačića i privatnosti na internetskim stranicama.
Brisanjem povijesti pretraživanja iz svojeg internet preglednika, izbrisat ćete (ukloniti) i sve pohranjene kolačiće s Vašeg uređaja. No, budite svjesni kako ovakvim postupanjem možete izgubiti i neke spremljene podatke (na primjer podatke za prijavu na račune, osobne preferencije na raznim internetskim stranicama i slično).
Možete podesiti svoj internet preglednik da prihvaća ili odbija kolačiće. Ako odlučite podesiti svoj internet preglednik na način da odbija kolačiće, moguće da će Vam pristup nekim funkcionalnostima internetskih stranica biti ograničen ili onemogućen.
Postoje i različiti drugi načini upravljanja kolačićima te Vas molimo da se više o svemu informirate na sljedećoj poveznici: https://www.aboutcookies.org/ .